При опрацюванні матеріалу модуля 9 я
звернула особливу увагу на диференційований підхід у навчанні студентів. Впевнена, що вміння викладача
враховувати та задовольняти різні навчальні потреби студентів, може
призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для
всіх студентів у проектній діяльності.
Організовуючи
навчальне проектування у підготовці майбутніх учителів, я буду здійснювати
диференційований підхід до студентів. Для цього планую використати різні за
складністю проектні завдання, зокрема: студентів можна поділити на декілька
груп; запропонувати репродуктивні завдання на відтворення за зразком, пошукові
завдання, зв’язані, як правило, з вдосконаленням фахових знань і вмінь, творчі
завдання, які спрямовані на створення художніх композицій засобами ІКТ.
Вважаю, що присутність у звичайній групі
студентів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це не
особливий виклик для викладача, а гарна нагода для реалізації диференційованого
підходу у навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар