пʼятницю, 30 січня 2015 р.

Рефлексія. Модуль 9.

При опрацюванні матеріалу модуля 9 я звернула особливу увагу на диференційований підхід у навчанні студентів. Впевнена, що вміння викладача враховувати та задовольняти різні навчальні потреби студентів, може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх студентів у проектній діяльності.
Організовуючи навчальне проектування у підготовці майбутніх учителів, я буду здійснювати диференційований підхід до студентів. Для цього планую використати різні за складністю проектні завдання, зокрема: студентів можна поділити на декілька груп; запропонувати репродуктивні завдання на відтворення за зразком, пошукові завдання, зв’язані, як правило, з вдосконаленням фахових знань і вмінь, творчі завдання, які спрямовані на створення художніх композицій засобами ІКТ.
Вважаю, що присутність у звичайній групі студентів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це не особливий виклик для викладача, а гарна нагода для реалізації диференційованого підходу у навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар